Donaties en Sponsoren

Wij zijn een non-profit stichting en geheel afhankelijk van giften.

Donaties

Alle donaties komen geheel ten goede aan De Ville Shelter en wordt het volgende o.a van betaald:

• Dierenarts kosten
  • Verbetering in en om de shelter
  • Sterilisaties
  • Castraties
  • Winter voorzieningen zoals o.a extra isolatie en stro  (aangezien het tot - 30 graden kan worden)
  • Voer

Alle donaties en wat wij er mee doen kunt u volgen op Sponsor pagina Stichting de Ville shelter

Hond(jes) sponsoren!

U kunt één of meerdere honden sponsoren. Kosten van een sponsor hond(je) is minimaal € 5.- per maand. U kunt zelf een hond(je) uitkiezen die nog geen sponsor heeft, een goed overzicht hiervan  vind u op Sponsor pagina Stichting de Ville shelter u krijgt dan ook via deze pagina een certificaat met u sponsorhondje(s).

Het totale bedrag van alle sponsorhondjes wordt elke 28ste van de maand overgemaakt naar Maria Manea, uiteraard wordt hier een screenshot van de betaling gemaakt. Deze betalingen worden vermeld op de Sponsor pagina Stichting de Ville shelter. Ook worden hier alle andere betalingen vermeld zoals dierenartskosten, en andere aankopen.

Euroclub
U kunt ook meedoen met onze euroclub. Vanaf € 1.- kunt u ons sponsoren. Deze opbrengst gaat naar dierenartskosten.

Veiling pagina

Wij hebben ook een veilingsite op Facebook waar wij spullen veilen, . De spullen/prijzen worden allemaal gedoneerd door onze sponsoren.

U kunt als u wilt lid worden van deze veilingpagina groep

Stichting De Ville shelter

• Bankrekeningnummer: NL 94 RABO 0300 0584 54 t.n.v. Stichting De Ville Shelter