Honden in de opvang

Geslacht: Vrouwelijk

Geboren: 2012

Gecastreerd: Ja Size: Klein

Daar loop je dan op straat met een zeer pijnlijke huid in de hitte, De meeste mensen lopen door maar gelukkig stopte er wel iemand en vroeg onze hulp. Suusje is naar de dierenarts gebracht waar ze wordt behandeld aan haar huidaandoening en zal daar blijven tot we een thuis hebben gevonden voor Suusje. Sussje leeft nu tussen lieve mensen een kindje katten en honden en gaat heel goed, Suusje geniet volop nu nog haar haartjes terug. Suusje is een hele lieve dame die ene fijn thuis verdient.
Suusje komt begin Augustus in Nederland in de opvang

Voor Suusje is een aangepaste adoptie bijdrage

Naam: Aika
Geslacht: Vrouwelijk
Gesteriliseerd: Nee
Size: Middel tot grote hond
Ras Roemeense straat mix
Aika is nog niet lang in de opvang maar leert snel. Ze loopt mee aan de riem is niet schikachtig houdt van lekker geknuffeld worden kan even alleen zijn (Met de andere dieren) Maar hierin moet ze nog wel verder getraind zo kan ze ook goed met de katten maar soms dan gaat ze staan blaffen hierin moet ze ook nog begeleid worden. Met de andere honden doet ze het goed en een maatje bij haar nieuwe thuis zou ook leuk zijn voor haar. Ze is al zindelijk maar day houdt in net als elke pup je haar wel de gelegenheid moet geven een plas te doen dus op gezeten tijden gaan wandelen de nacht slaapt ze door. Een bench is nog wat onwennig en mocht er gebruikt gemaakt worden van een bench dan zal ze ook hierin verder begeleid moeten worden, In de opvang wordt er bench training geven. Kortom Aika is een pup en elke pup moet nog leren wat wel en niet kan in een mensen wereld verder is het een grote lieverd die een fijne familie verdient.
Wilt u meer weten neem dan contact op met Sponsorpagina stichting de ville shelter.
Wij werken met een intakelijst deze kan vrijblijvend worden ingevuld telefonisch gesprek huisbezoek/kennismaking voorwaarden en een contract.

Ter adoptie en te bezoeken in Nederland

Mag ik u voorstellen aan Felix.
Hij komt uit Roemenië en is ongeveer 10 maanden oud en gecastreerd.
Het is een middelgrote laag-benige hond momenteel 17 kilo. Hij is nu in Nederland in een gastgezin, wachtend op een gouden mand.

Hij zoekt een baas die consequent, duidelijk is en al eerder een (buitenlandse) hond heeft opgevoed.
Vriendelijk, speels, eigenwijs, energiek, erg nieuwsgierig, waaks, onstuimig en baas gericht, zijn woorden die zijn karakter omschrijven.
Felix is een hele lieve aanhankelijke hond en mensen worden blij van zijn vriendelijke benadering. Verder is hij zindelijk en onderhoud zelf zijn vacht.
Hij kan overweg met kinderen en katten.
Het liefs is hij met iemand samen, met de baas mee en de hele dag op pad of samen met een andere hond zou hij erg leuk vinden. Hij woont momenteel ook met een oudere teef in huis en dat gaat goed.
Hij kan alleen thuisblijven, mee in de auto.

Wat wij zoeken voor Felix is een baas die energiek is, hem duidelijk leiding kan geven en tijd heeft om deze jonge hond op te voeden.
Het liefst een baasje die al een stabiele hond heeft, die het leuk vindt om met Felix te spelen, goede gedraging kan overnemen en samen langzaam wennen aan zijn nieuwe omgeving. Het zou ook een goede hond zijn voor iemand alleen, die de hele dag op pad is en die Felix overal mee naartoe kan nemen, veel wandelen om andere honden te ontmoeten. Kortom
een maatje voor het leven.

Wijn werken met een intakelijst telefonisch gesprek kennismaking/huisbezoek voorwaarden en contract.

GERESERVEERD

In de opvang vanaf Maandag 8 Juli 2024

Lieve Summer is gevonden in het bos afgedankt als een paar oude schoenen.

Maria heeft haar laten ophalen en ze was echt heel erg bang en begreep niks van haar nieuwe situatie. Gelukkig zag ze naar een paar dagen dat ze veilig was en wilde ze heel graag aangehaald worden.

We hebben Summer naar de dierenarts gebracht en na laten kijken ze is gezond ondertussen ontdaan van de klitten zodat haar mooie vacht weer mooi kan aangroeien. Ze lijkt een beetje op een boomertje/Maltezer en haar geschate geboortedatum is maart 2024 . en is gesteriliseerd .

Summer is nu met kinderen katten en andere honden en dat gaat heel goed.